söndag 24 maj 2009

17.00

igår; åkte till Emma vid fem. då spelade vi kubb, sen åt vi. sen tror
jag att vi spelade kubb igen och sen åkte vi till becka. för hon hade
glömt bort att det var fest så hon hade vart i sin sommarstuga. så
när hon kom hem åkte vi och mötte henne. sen hem till Emma igen
och kollade på bröllopsduellen, den var rätt bra:). så gick vi ut och
körde typ lekar. vi kvart i elva/elva gick alla hem typ. så följde
Emma med mig hem så kollade vi på film och så sov hon kvar.
Trevlig kväll!
idag; vaknade med Emma vid elva, då pratade vi lite. sen gick vi upp
och gjorde frukost, vi satt ute så spela vi skip-bo samtidigt:D.
så gjorde vi oss i ordning och åkte och spela bowling, roligt. så kom
mamma och hämtade oss så skjutsade vi hem Emma. Tack för bra
dagar. sen hem och då satte jag mig vid datorn. har nyss kollat teve,
men det var inge bra så gick och satte mig här igen. men nu måste
jag plugga matte för vi har prov i veckan och jag behöver hjälp av
pappa och han åker iväg imorgon. kommer säkert ha glömt bort allt
till fredag, men det är ju värt ett försök, haha. hejjjjs!

Inga kommentarer: