torsdag 28 maj 2009

16.38

skola igen, men hade sovmorgon och nu är det ju trots
allt torsdag så snart är det helg!
i alla fall så hade vi massa lektioner, svengelskan gick
skitsnabbt och jag och jossan var klara med betinget på
ungefär 3minuter. så då gick vi till bibblan och satt där i
mysrummet. det var ju skitmysigt där, och jossan busade
lite med min telefon haha. så hade vi svenska,var med
på hälften sen ner på stan med mamma. hade klipptid, så
nu är jag fräsh och fin.. nej men jag vart nöjd faktiskt, inte
för att det är sådär jätte stor skillnad men lite:). så åkte vi
hem och då gjorde vi mat. och mormor var här också. så
nu ska mamma snart åka och klippa sig, sen blir det äta.
och sen ikväll är det ju tjejgruppen igen! näst sista gången
tror jag de är:(. men det ska bli kul, så blir det väl hem och
kika teve och så. kramar

Inga kommentarer: