fredag 22 maj 2009

18.22

tycker jag har varit lite seg på sista tiden, men a. Idag har jag
i alla fall vart i Eskilstuna och shoppat med Mamma & Mormor.
vi åkte först ner på stan där, sen till Tuna Park. köpte;
två tunikor, en tröja, ett par jeansleggings, två par örhängen &
ett halsband! är väldigt nöjd:). köpte också present till Emma.
så åt vi spicy, fast där heter det wok kitchen hah.
sen åkte vi hem vid två halv tre, och var hemma efter tre någon
gång. då gick jag och mamma ut med hundarna, sen skjutsade vi
Linus. när vi släppt av han åkte vi förbi filmhuset eller va det heter.
så jag hyrde tre filmer, som det blir att kolla på med Julia:D.
självklart ska vi ju kolla talang också, för det är vårat fredagsspecial
haha. vet inte om vi ska sova, men tror att vi bara ska vara för
Julia ska ju och döpa sina söta små syskon imorgon!
själv ska jag till Emma på fest imorgon:D haha ha det bra, puss

5 kommentarer:

emma sa...

dedär med "köpte också present till Emma."
de gillar jag!:D

frida eriksson sa...

jasså det gör du va, kan tänka mig de:D

malin sa...

Frida din söto det heter jeansleggings :D<3

frida eriksson sa...

jag vet, men om jag skriver det
blir ju raden för lång:( haha!

frida eriksson sa...

nej det blev det visst inte, my bad!