söndag 31 maj 2009

17.30

igår; kusinerna, Lasse och Stina kom igår vid halv fem/kvart i
fem. sen vid fem kom Ola och Marie, då åt vi först. sen pratade
vi, sen körde vi lite fotboll tror jag haha. och sen fikade vi,
jordgubbar och glass mums:D. sen kollade vi på någon film. å
sen spöa vi tjejer killarna i lite kubb, haha okej dom kanske vann
två första men sen så! så kastade jag, Anna, Sofia, Niklas och
Simon pil. typ 3gånger, sen gick vi ut med hundarna. så när vi
kom hem så pratade vi mer, sen åkte dom hem. trevlig kväll,
och jag är grymt avundsjuk på kusinerna, Lasse och Stina!
idag; vart väckt vid tolv. gick upp, så var mormor här så satt och
pratade med henne och mamma. sen läste jag lite ute i hammocken
sjukt fint väder!
så körde jag Simon och Linus fotbollsbasket. haha, men så vart de
så varmt så vi gick in. nu ska jag sitta här ett tag sen får jag se.
skulle åkt till marknaden idag, men hade sjukt ont i huvudet. ikväll
blir det nog vara ute och sen kolla teve och så. och måste säga att
jag ser fram emot skolan, för nu vill jag bara gå dom här sista
dagarna så det är över sen! ha en skön dag alla, pussar

Inga kommentarer: