lördag 9 maj 2009

16.01

sov med älskling igår, vi kollade talang, berg flyttar in och
på film. sen somna vi vid halv två? kanske eller något.
idag vaknade vi vid ett, så gick vi upp och åt frukost och
fixa oss. sen gick hon hem vid halv tre för jag skulle och sola
med mamma, skönt var de. sen hem och ut med hundarna
på en gång, när vi kom hem satte jag mig här. fast nu ska
jag gå ut och sätta mig i solen istället, fint väder idag ju
så man får ju passa på!
ikväll kanske jag är med Julia, om vi orkar:), haha.
ha det bra, adíos!

6 kommentarer:

emma sa...

hur ofta solar ni?

frida eriksson sa...

vi har bara solat två gånger;p?

julia sa...

haha hade jätteroligt, förutom att jag hade så ont när jag skratta:-(!<3<3<3
kommer bli ännu en rolig kväll/natt med dig! tjingeling

frida eriksson sa...

:*<3<3<3<3

emma sa...

haha varför ett frågetecken?
det var en fråga :)?

sorrrry for asking
ska ej upprepas (:

frida eriksson sa...

jag trodde du mena att vi sola ofta
det var därför.
får du visst göra:)