fredag 29 maj 2009

16.38

mitt hår är ju jättekort! haha när jag fixade de idag så såg
jag mer tydligt.. går bara till brösten och knappt de om jag
sträcker på mig:(. fast sneluggen vart rätt bra(y) haha aja,
hade inte tänkt skriva blogg för att klaga på håret, så idag var
det skola. hade fyra lektioner bara. sen gick jag till syslöjden
efter lunchen men det var massa andra som hade lektion där
så jag ville inte vara där då, hah. så gick jag hem istället, då
storstäda vi här hemma.. eller vi håller på. nu har jag bara
tagit mig en liten paus. mormor var här och hjälpte till också,
men hon har nyss åkt. så nu ska mamma damsuga sen ska jag
tvätta golven, för imorgon kommer kusinerna + ola&marie hit:)
det ska bli trevligt. men nu ska jag ägna min paus åt att kika
teve istället hihi. får se hur länge det blir innan mamma ropar.
nån som har bra tips till mors-dag present då? hade bara tänkt
köpa ett kort, men så tråkigt! men det blir väl de och kanske
nå godis eller något haha. ha en bra dag, himla fint väder idag
ciiiao

bästa låt, förtillfället enligt mig; taylor swift - love story :D

2 kommentarer:

julia sa...

swingfly - touch and go
man blir beroende<333333333333333

frida eriksson sa...

haha okej, lyssnar sen:D<3