söndag 10 maj 2009

18.14

Julia sov här igår också, vi kollade "se upp för dårarna" haha:).
sen mer film och så somna vi vid halv tre.
idag vaknade vi vid tolv, då sega vi sen upp och käka frukost.
sen fixa oss och ut med hundarna, hem och satt vid datorn ett
tag. sen ville jag hem till Julias småsyskon, men det vill inte hon:(.
så vi satt mer vid datan, sen gick hon hem vid typ fem(?).
tack för dagarna hunnnie. då åt jag i alla fall och kollade teve. nu
ska jag tjata på bröderna att dom ska hoppa med mig, eller
så följer jag med ut med hundarna får se. sen är det skola imorgon
igen.. men ha det bra.
adeus
portugisiska, haha

3 kommentarer:

julia sa...

jag älskar dig,i love you,te emo(?),ich libedich(?)
jag älskar dig på alla sätt.hihi:*:*

frida eriksson sa...

haha te emo, sötan.. te amo*
jag älskar dig!!
:*:*

julia sa...

hahahaha emo:D