tisdag 10 november 2009

17.16

hemma idag, sjukt ont i huvudet.. men måste gå imorgon för då ska vi ju få se allas filmer vi gjort:) hah. så jag har legat framför tv och sovit mest hela dagen. nu har i alla fall jag, Simon och pappa nyss varit och tagit vaccinet.. känns som jag ska få skitont i armen vilken sekund som helst, men måste släppa dom tankarna för annars får jag väl de haha. och tjejen som tog sprutan ba: ni kan ta eran spruta här om ni kommer ihåg att ni inte får ta igen då! haha jag och Simon ba luugnt. vem fan vill ta spruta egentligen? haha. men nu ska jag gå och snacka lite med mamma som nyss kom in. puss

3 kommentarer:

julia sa...

krya<3

elin linnea andersson sa...

va kul att du kommer imorgon igen!!! pöss<3

frida eriksson sa...

j: tack<3

e: hihi, åh va gullig du e. ska bli kul och komma igen också!!! (förutom att gå upp tidigt dåe-.-..) puss<3