tisdag 24 november 2009

20.16

hello brooos, skola till halv fyra först.. är typ klar med mitt broderi nu ska bara sätta om en ram:). sen måste jag skriva de där grejen om hur det gått osv också nu i veckan eller nästa. snart är det prao förresten, redan nästa vecka ju najs, ska vara på fritids med Juhlin Malinn. men gick hem sen och satte mig och plugga direkt för jag orkar inte att jag alltid sitter med läxorna i sista stund.. dvs på torsdag i det här fallet! haha, men har både glosor i engelska, ma prov, hk prov och kemi förhör i veckan så nu måste jag sätta fart. a, sen kollade jag på tv råå, typ bara skit så kom och satte mig här nu istället. nu ska jag gå och kolla på navy csi, höhö sen deperata hemmafruar om jag håller mig vaken;o puss


very gammal bild..
Mina homieees, seriöst vad får vi allt ifrån??? you guys make my schooldays

6 kommentarer:

julia sa...

- glöggen

ems sa...

hahaha. glöggen :D
hörru frida, ta hand om min lillebror. han kommer skvallra till mig när han kommer hem!! :D

have fun bitches :*

malin sa...

älskar eeeeeeeeeeeer mest homies:D<33

frida eriksson sa...

julia: asså hahahha samma tankar vi haaar. tänkte skriva det först men ångrade mig haha!
emma: hahah, du du får banne mig ta och passa han själv....
hihi:*:*
malin: älskar er<3

nameless emma sa...

hahaha hur hade du tänk att jag ska ta hand om honom när jag är på stan och han på bikupen med DIG:):):):)???

frida eriksson sa...

DU FÅR VÄL TA MED HAN TILL STAN VARJE DAG DÅ:o eller hur, det är ju fan inte min lilläbrur???? jag ska fan slå ner ungjäveln....
HAHA SKOJA, klart jag ska vara snäll mot lille robin..(heheheheh *ondskefullt skratt*)