måndag 9 november 2009

19.54

skola som vanligt idag, fast jag fick sovmorgon för vid tio tiden åkte jag och mamma till um så jag behövde inte till skolan före^^ hihi. men a, sen var vi på um ett tag och jag fick nya pills höhö, sen åkte jag till skolan, vi hade bara matte, svenska(film) och pl/projekt kvar då så sen slutade vi. då gick jag hem och satte mig direkt och plugga matte.. som jag trodde jag var klar med igår men icke de inte, nej såklart var det ett kapitel till som skulle vara klart! aja, nu är jag i alla fall klar med de. sen har det mest blivit tv och så. skitnervös för imorgon för jag ska ta svininfluens vaccinet då och många säger att det gör skitont i armen efteråt. mamma tog idag och hon har ont så då kommer troligen jag också ha de:'( (ärver allt sådant skit) men ja, nu ska jag gå och fixa mig sen lägga mig och kolla på en film.. och kanske läsa lite robinson cruse som man måste kommit till ett visst antal sidor på måndag. vi har även kollat klart på Cast Away i skolan nu, som handlar om ungefär samma sak tror jag och jag tyckte den var helt okej faktiskt:). fast hört att han aldrig kommer ifrån ön i boken så det lär ju bli lite segt.. puss


4 kommentarer:

julia sa...

det är nog lika från person t person, vissa får som en litet svininfluensa med feber och sånt av sprutan har ja hört:p
vissa säger tat den är farlig....heh men det får vi inte hoppas på,ja ska ju också ta den:dddd
pusssssss

frida eriksson sa...

olika menar du.. a det tror jag också, men alla i min familj har ännu iaf bara fått ont i armen så hoppas det blir så för mig med dååe!
pusss

julia sa...

a mena de;D hehe.
hoppas att du inte får ont alls ju;o?<3

frida eriksson sa...

ja såklart asså haha, men dom flesta får ju alltid någonting!
själv tror jag att jag fick tröttheten.. klockan är fem och det känns som jag ska somna vilken sekund som helst;o!<3