onsdag 11 november 2009

18.14

min och Malins intervju/reportage om konfan finns nu ute på idasidan, checka in!

men nu till dagen dåe, skola först. vi hade mys på son då, haha kalles bollar var bäst! slutade vid tio över tre, då kom mamma och hämtade mig sen åkte vi direkt och handla lite. kom hem vid halv fem, nu ska jag gå och käka sen kommer jag nog somna;o. trötthetsbiverkningen satte på mig! men hellre det än ont right? sen hade jag svårt att bestämma mig om det skulle bli nå konfa för mig idag, men det blir det inte! är både trött och sen ska nästan ingen annan gå.. så nu ska jag käka puss. GLÖM INTE & LÄSA PÅ IDASIDAN! :D

3 kommentarer:

malin sa...

tackkkk för det, kalles bollar är oemotståndligt bra!!!!!!!
vårt repotage också, för den delen.
pöz och kräm

elin linnea andersson sa...

ni är så duktiga tjejer!!!!haha

frida sa...

mälin: ja den var fett bråå asså.
och såklart det också ja:D
pöz o kräm på dig

elin: ja visst är vi!?:D haha