lördag 7 november 2009

18.45

bytit header.. sexig bild huh? haha!
i alla fall så kom Julia hit igår, vi kollade idol och snacka och så. sen sov hon kvar. idag vaknade vi klockan halv nio, hon hade ställt alarm på tjugo i åtta tror jag sen försovit sig hah. men då gick hon upp och fixade sig, sen skulle hon till Stockholm så hon gick hem vid nio. när hon gått gick jag och la mig igen, vaknade senare klockan 12. gick u
pp och gjorde mat, sen har jag inte gjort ett piss idag. typ bara kollat teve och så. nu sitter jag med musik på högsta volym och diggar! orkar inte göra något annat så blir väl datorn all night long:) hare bäst vaa


3 kommentarer:

julia sa...

skitasexi ju:D:D:D

elin linnea andersson sa...

haha,nu när du skrev sexig då kom jag på vad vanessa sa igår till mig,haha. hon sa så här:
i min klass så är de en som heter andrea som är tsm med en kille och han sa att hon var sexig,vad betyder de? jag ba: ehh,hmmm.. typ ett annat ord för snygg,fast de är mer vuxna som andvänder de,haha.
och nu börjar hon säga till leo att han är sexig,jag ba: nej vanessa säg inte såååå!!!!
hahahha,puss(L)

frida eriksson sa...

julia: haha vet:D:D:D

elin: nej fan va söt hon är:D. hahaha!
puss(L)