torsdag 5 november 2009

21.45

tjuhooo, åkte till stationen idag då vid tjugo över åtta. då mötte vi alla, sen tåget till stockholm. men fick lock i öronen i tunnlar, skitäckligt! se4n när vi kom fram bytte vi till tunnelbana, sen buss till expressen. på expressen fick vi först lyssna på en som prata, sen kolla på en film. sedan gick vi in i "bakom rubrikerna" haha;), och där fick vi göra en egen artikel och framsida som kommer sättas upp i datasalen! jag, Malin och Jennifer skrev om Victoria och Daniel (man hade tre val alltså..) sen åkte vi tillbaka till plattan. så hade vi en och en halv timmes frihet. vi gick först och käka på donken, sen gick vi runt lite. sedan kom vi hem vid fem tiden, vi hade skitkul på bussen på vägen hem, Jonas vet hur man fixar roligstämning! men ja, sen följde i alla fall Malin med mig hem, så har vi fixat konfa-intervjun. sedan åt och drog till tjejgruppen där vi pyssla:). vi gjorde fars dag-kort. flummi jag var ikväll asså.. sen nu har det nästan nyss slutat. nu ska jag fixa mig sen kolla på tv, puss

1 kommentar:

malin sa...

Jonas var rolig på TÅGET hem hihih.
dagen va bäst,även fast jag blev sjuk av den :(
hihi, hahah jonas är så jävla roli!
ba:nästa station VÄSTERÅS. hahah
loveyou