söndag 22 november 2009

17.51

tjuu, vaknade vid tio idag så började jag fixa mig och sen åkte jag och mamma till hälla. jag köpte det där hårbandet, en tröja, ett par tights och två par skor. därav ett par nya uggs, för mina är så nertrampade! hihi, och dom här var snyggare;). sen köpte jag en mössa, men jag tror inte jag ska behålla den för den satt inte lika snyggt på.. men sen åkte vi hem och gjorde mat. sen har vi kollat på film tillsammans, jag mamma och pappa, och nu ska jag gå och duscha håret sen ska mamma tona på mig igen,det behövs ser typ rött ut nu. och sen ska jag göra matte och kolla top model höhö. tror inte det var nå mer.. eller jo, ska fixa mina naglar också hehe, men a. puss och kram

varken tightsen eller skorna fanns på hemsidorna så ni får bara på tröjan sen hårbandet igen då..

5 kommentarer:

julia sa...

fint hårband:D

frida sa...

haha inte tröja:(:(:(?

julia sa...

jo den också, haha?
men fortfarande ett fint hårband:d

elin linnea andersson sa...

(Y)

frida eriksson sa...

julia: haha jag skämta barååå, tack:D
elin:(Y)