söndag 1 november 2009

17.55

vaknade klockan halv ett, gick upp och tog ett bad! sen har jag städat på mitt rum och hjälpt mamma med fikat och såvidare. sen nu är mormor, farmor och farfar här och grattar pappa som fyller år imorgon.. vi har nyss fikat så nu passa jag på och smita undan lite(a). vet inte hur länge dom stannar, men ikväll ska jag bara lataa. orkar inte att skolan börjar imorgon;o!
puss


rött läppstift - hot or not?
haha:D tog bara lite idag för att vi skulle få gäster.. ser att jag missat lite också;o

7 kommentarer:

julia sa...

haha du var jättesöt i rött jU!:)

frida eriksson sa...

tack, hehe:)

elin linnea andersson sa...

väldigt hot,tycker jag dårå.
de var väldigt vackert!!!! hihi:D
blire rött imorn i skolan elller?(L)

frida eriksson sa...

tack:D
haha, det blev de, men inte så mycket(a)<3

malin sa...

not.......

JAG SKOJA, hot såklart<3

emma sa...

HAHAHA maalin :(
men du var jätte söt frida!!

frida eriksson sa...

malin: jag förstår...

haha nej tack!<3

emma: hahah hon är bra rolig hon..
tack!!:D<3