lördag 31 oktober 2009

23.11

blev tvungen att väcka Julia imorse halv elva, stackarn.. för jag fick sms av mamma att mormor ringt och fråga om vi kunde köra henne till Gerd (hennes syster) som bor i eskilstuna. så åt jag och Julia frukost då och fixade oss, sen gick hon, ajlövju! då åkte jag och mamma till mormor, bytte bil sen till Eskil. medans mormor var hos Gerd gick jag och mamma på stan där, köpte två par jeans leggings, tre par strumpor, ett läppstift och ett par trosor (vafan säger man? trosor är ju inte direkt ett par, som strumpor, och jag köpte bara "en trosa" eller vafan man säger:D haha) skitsamma. sen åkte vi hem vid fyra. vid sex tiden gick jag och mamma ut med hundarna. sen nu har vi ätit och kollat på film. men snart ska jag gå och lägga mig tror jag, haha.. sista sovmorgonen på lovet imorgon:(:(:(. uschhhhh. puss och kram

3 kommentarer:

julia sa...

varför svarar du inte på min andra komentar, ord för ord(6)(6)

heeeeeh nej lungt jag ville bara döda dig lite:d jag älskar dig åååååxå frida!

malin sa...

va också och shoppsade där igårr:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
lavjö

frida eriksson sa...

julia: haha jag har inte ens orkat läsa om den:( sorry!

ILÖVJU!!!!

malin: iknow:D:D:D:D:D:D
lavjötu