torsdag 1 oktober 2009

14.30

sitter i Linus rum med min lilla dator för Linus är det ändå rummet vi har trådlöst internet i haha.. lyssnar på musik och kollar teve hah bra mixx. ska gå och hämta en alvedon snart för jag har skit ont i magen, gick hem från skolan efter bilden ungefär 11 någonting alltså. på tal om bilden så hade vi betyggrejs idag och hon tyckte min karikatyr på caroline of ugglas (+o() var så "rolig" så hon fråga om hon fick behålla den haha, kul att hon gilla den:) men nu ska jag hämta alvedooon. hoppas de är bättre till tjejgruppen ikväll.. puss och kram

jag och blue berry hah!
förresten för er som konfimerar er på samma ställe som jag, har ni läst lappen där det står information om lägret?
ba saker ni behöver ha med er:
sängkläder och bla bla bla, sen ba nalle
haha!

4 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

ja jag såg de,haha:D

malin sa...

hoppas man får ha med sig lamm&får,
för jag kan inte sova utan frostis,
men jag har ingen jävla nalle :(
HAHAH ja skoja<33333333

emma sa...

då kan ju du ha din blåa nalle juuuu, sicken tur att din mami köpte den åt dig :D<333

frida eriksson sa...

elin; hahah!:D

malin: nej men åhh:( men det är lugnt vi kan dela på min nalle annars?
hahaha<333

emma: haha, ja det var ju himlans tur asso. ska gå och tacka mor min på dirren haha!:D<333