tisdag 27 oktober 2009

sitter vid msn nu dåå, typ första gången på ett bra tag.
och så snackar jag med... elin pez... och hon säger att hon har tråkigt
och att jag borde skriva ett inlägg om hur bra hon är (hm..glada tankar om sig själv?) men hon vill väl få fram sitt lilla ego så jag ska hjälpa henne med ett par finfina bilder och skriva hur B R A hon är. enjoyyy elin

ja elin, du är bäst och det börja redan från 6an!

nej men titta, en stalker! jag visste att jag hade ett fan.. yes.

elin och hennes familj. detta väcker minnen gör det inte de?

här ser vi elin idag, bilden är kanske inte nyaste men nyare bilder har jag ej!
SÅ NU VET ALLA (mina fyra läsare), DU ÄR BÄST ELIN
lyckades jag få fram egot som bor i dig min lilla vän?(a)
jag kämpade med detta inlägg..

6 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

haha tackar frida, bilderna fick mig på ett glatt humör. jag älskar min lilla familj,fy fan va kul de var!!!!!
sista bilden var jag ju fjortis på ser de ut som:-(
och jag är inte ens de en men om ungefär 2 månader så ska jag bli en riktig jävla fjörtis,höhö..
puss pårej fraaada-praaada,
iloveyou

frida eriksson sa...

hahah skoja inte, fyfan va vi skratta tror inte vi fick en enda video rätt?
nää fyfarao elin, hur lyckas du vara fjortis när du inte ens är fjorton!?
puss på dig elinpeezz
iloveyou2

elin linnea andersson sa...

haha,våran lilla familj är bästa,hahha. kolla jossan så söt! och du liknar din bror simon (eller vem de nu är) haha:D
pussisar

malin sa...

HAHAHHAAHHAHA ååååh!!!!!!
när vi ringde i "klockorna" som egentligen bestog av nån typ grej kmr inte ihåg vare va, och elins pappa skulle sova men vi ba gjorde de 1000 gånger ändå. AHAHHA fyfan va vi skratta. jag skulle gå på knä men jag ramla hela fking tiden, och ringarna på min kudde ba ramla ner hela tiden, fayfan vare där väckte minnen!!!!!!!

+ att bellabus va sötast på bilderna, som hon alltid är.

älskar er båda 2!!!!!!!

frida eriksson sa...

hahahah aj, och klockorna som ringde bestod av en gammal vägg klocka hahah!
hahah på en video ser man när du ba plockar upp ringarna ur bhn och lägger på kudden hahaha!
love you guys 2!

emma sa...

hahha när vi andra blir 15 har våran lilla bellla blittt fjortis, hur ska detta gå???