fredag 30 oktober 2009

19.13

gjorde inte ett skit på dagen, och vaknade typ halv ett/ett. sen efter de följde jag med mamma och skjutsade Linus till tåget, han ska vara borta fyra/fem dagar yess hihi jag ska lägga beslag på hans rum dom dagarna:). sen var vi och handlade, när vi kom hem så lagade vi mat. taco, eller som alla andra säger.. tacos-.- så nu sitter jag och väntar på Julia, så ska vi käka, kolla idol, film och massa mys. ithink vi kommer sova, vi brukar inte fråga sånt det brukar bara bli haha:D. så men nu är hon påväg såååå, peeeace

1 kommentar:

julia sa...

julia är pungväg nu HAHAH!!!

i love fri-days
nat ja skoja
ilove fri-da
men även fri-days ju
men a jag tror du fattar?
ja är etta att komentera detta inlägg, så känn er ägda alla andra. SUCKERSSSSSS
bajskorvar
snorkråkor
kråkor
(nu frågade frida om jag är i bajs och snorkråksoldern "eller?", men neeeej de är jag inte vill bara provcera ni vet ja är fett wannabe kissie nivet? aaaaaah så ville bara att alla andra ska typ bli arga på mig och kolla in min blogg, nivet mitt mål är ju att få minst 2 läsare nivet, så a.. snälla, nu ber jag (!!) inte provuserar, hi snällt va?:D:D:D:D(L)()(L)(L9 massa hjärtan får ni ju också......SNÄLLA? javet ni kan få snälla-snälla låten av mig:
*harklar mig*
snälla snälla snälla snälla- jag ber er snälla snälla snälla snälla!!!!!!!
D:D::D:D:D:D GLADA NU?????????
aja nu vill ni hitills (om ni läst hit) säkert inte läsa min blogg längre för att jag verkar dryg. MEN DÅ SKA NI VETA ATT NI E DRYGA BAJSKORVAR och jaaaaaa, nu provuserar jag igen:@ sowhat?)
iaf vart var jag:)?
läs min blogg bara;)<333333




pussssss frida är min,ingen annans, tar ni henne (de kan ni ju inte göra men endå,ifall att ni skulle ha mist en hjärnceller och veeeeeerkligen tror det) så skickar ja min katt på er, han har fler tänder än normalt så passa er, ja svär han e värsta "glo in i fönster" katten:O:O:O

AJA PUSS:D FRIDA E MIN O LÄÄS MIN BLOGG ÄVEN FAST JA BARA HAR ETT MENINGSLÖST INLÄGG HITILLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!