tisdag 13 oktober 2009

17.28

Hej alla glada, skola idag. massa lektioner och såå, hålan was fun haha:D. men a, sen slutade vid kvart över tre, cykla hem (vilket jag fick super stress för i morse när mamma kom vid kvart över och ba juste jag har ingen bil idag, taaack!) men sen när jag kom hem kollade jag lite på teve. nu har jag nyss pluggat men det var lätt så är klar redan:). så nu ska jag äta en av mina favoriträtter, ris, kyckling och currysås hihi. sen vetttefan puss och kram

btw Tarzan har blivit ful igen:(

bilden vart inte roterad och jag orkar inte fixa;o
bilden är i alla fall gammal men det är samma klippning..


3 kommentarer:

julia sa...

HAHAHAHAHAHA
"tarzan är ful igen:("

julia sa...

faan va söt !!!

frida eriksson sa...

han e de, typ kortare än på bilden liksom.. jäkla nakenhund:o!