fredag 2 oktober 2009

17.22

hemma från skolan, i have womans problem:(. haha a, men i alla fall. sen kom mormor hit och strök lite och så. sen åkte hon och mamma iväg och mamma skulle handla tror jag. haha mamma imorse:
- frida, vad ska du ha för vinterskor?

- uggs!!
- va!? såna har ju jag tänkt köpa till dig hela tiden men du har sagt nej??
- men jag vill inte ha beige/bruna ju..

sen när hon kom hem idag hade hon köpt ett par svarta:D! sen åkte vi till hälla och jag köpte ett par svarta mjukisbyxor som passa till mjukiströjan jag fick igår. sen åkte vi hem och nu har jag bara kollat teve och slöa. sitter nu och lyssnar på Linus "skitmusik" som vi gör varje fredag innan han ska ut och festa haha;). nu ska jag sitta här och läsa runt på lite bloggar hihi puss och kram


2 kommentarer:

julia sa...

har du höga eller låga?:d
hihihii vilka tkr du är snyggast,för alltså ja vene vilka jag ska haa:(

frida eriksson sa...

jag har höga, hihi. jag vet inte vilka som är snyggast, eller jo men asså båda är snygga men jag föredrar höga!:D
<3