söndag 4 oktober 2009

17.55

now I'm ready, haha precis satt på mig mjukisdressen och är redo för ännu en filmkväll med sista filmen Wallander- cellisten. sedan spagetti och köttfärssås till de;) haha. för övrigt åkte jag till mormor idag vid tolv tiden. vi åkte och kollade efter garn för jag ska sticka en sjal. vi hittade inget garn som var bättre än det som mormor redan hade hemma så vi åkte hem till henne och åt sen började vi, det blir en rosa sjal:). har kommit ganska långt, men bra bit kvar. + att för en stund sen kom f&f hit och då ville farmor "prova" och sticka en maska och det gick ju jättebra så nu är det värsta hålet;( tack du!! nu måste jag vänta tills mormor kommer:(. men a, nu ska jag hämta maaat. ser fram emot imorgon för då ska jag och mamma ner på stan och köpa två tröjor jag spanat på, vi ska också beställa två tröjor från internet hihi. men sen ska här sparas!

Inga kommentarer: