torsdag 8 oktober 2009

17.11

den här veckan har jag verkligen inte ägnat någon tid till bloggen därför jag varit seg på uppdateringar och sånt. vi har haft en hel del prov/läxor och än är det inte slut..
men som sagt, skola idag. första lektionen hade vi biologi provet, jag tror faktiskt att det gick ganska bra men det får vi allt se;). haha, sen hade vi massa lektioner och sådär. slutade två då gick jag hem och ut med hundarna, sen har jag pluggat hemkunskap som jag har prov i imorgon. har läst igenom sidorna och tränat på frågorna så nu behövde jag en paus! men strax ska jag upp på fötter och läsa igenom frågorna igen och sedan bli förhörd. måste bli klar innan klockan 19.00 då de är tjejgrupp:). vi ska göra värderingsövningar idag, faktiskt ingen aning om vad det är men jag hoppas det inte är ansträngande för jag har växtvärk, ont i både ben och rygg! (mamma säger att det är växtvärk i alla fall, hmm..) och sen ska jag och Malin intervjua Stefan och Emma och några av "tjejgruppsmedlemmarna" haha, som vi sedan ska ha med i skoltidningen förhoppningsvis:D men a nu var det ju plugga som gäller..

orkar inte skriva om gårdagen för jag gjorde ingenting, utom att det var konfirmations träff då vilket var trevligt. vi ska ju på läger på lördag så vi fick information om de:). puss och kram


Inga kommentarer: