onsdag 14 oktober 2009

19.40

hallååå, skola. hade typ tre-fyra lektioner och resten av eftermiddagen spenderades med hålor kul.. haha biblioteket är fett töntigt ju vafan, dom har stängt igen "mys"rummet för att för många hade förstört och skit sen Malin ba: vill någon köra tre i rad med mig då?
jag ba a, sen så letade vi efter de så frågade vi bibliotikarien hon ba: det har vi lagt undan för alla förstör. vi ba men vad kommer
här näst, att man tar bort alla böckerna eller? hahah. a men sen slutade vi vid tre i alla fall, min grupp är nästan klara med våran film som vi gör på son/svenskan:D. men a kom hem och typ kollade på teve hah, sen har jag inte gjort så mycket. hade tänkt åka till konfan nu ikväll men jag orkar verkligen inte och helt ärligt ska jag gå och lägga mig och läsa nu för jag är så jävla trött:o så puss på er!

Inga kommentarer: