måndag 12 oktober 2009

19.56

orkar verkligen inte skriva om finnåker, inte nu i alla fall men det var i alla fall verkligen inte så kul som man trodde att det skulle vara! så på söndagen tror jag alla bara längtade efter bussen haha. vi kom hem halv tre tror jag och då kom mamma och hämtade sen när jag kom hem la jag mig i sängen, och somna haha! vi tjejer låg trångt i ett rum och snackade hela natten, jag sov typ 1½ timme bara så var skit trött och somna på bussen haha.
men idag i alla fall så var det skola, inget speciellt. gick hem före sista lektionen för jag har ont i huvudet. så när jag kom hem så vila jag lite sen har jag pluggat so, har so prov imorgon:( ska upp lite tidigare imorgon och bli förhörd då också så man har allting fräsht i minnet;) haha. sen åt vi och så åkte jag och mamma och handla lite. nyss kommit hem nu, ska snart gå och kika lite teve, sen är det svenska hollywood fruar:D puss och kram

ps. får se om det kanske kommer bilder från finnåker sen, beror på om jag får tag på några:).

Inga kommentarer: