torsdag 29 oktober 2009

stockhooolm

det var skitkul, eller har typ skitont i fötterna nu för det var skitsvårt och hitta till jävla cocoo affären.. vi gick runt i en och en halvtimme och leta och tillslut hitta vi! haha, sen gick vi runt i timmar och leta efter någonstans och äta också, typ fullt överallt? men a.
precis när vi kom fram så fikade vi haha, sen gick runt och kollade och så sen åt och sen kvart i fem gick bussen tillbaka hem.
detta fick jag med mig; två par skor (mina efterlängtade converse! rosa/vita blev de), en tröja, en kofta, ett armband, två bhar, ett hårband och ett par örhängen:). bilder kommer någongång.
tack mamma för mucho trevlig daaag!

sen åkte jag direkt till tjejgruppen när jag kom hem, vi bakade äppelpaj. sen kom de gycklare dit som höll på och trixa med eld, det var coolt:). kom hem vid tjugo i tio, nu ska jag gå och käka sen hoppa in i duschen. hare bra, puss och kram

3 kommentarer:

emma sa...

ladda upp bild på de du handlat seeen :D
alltid lika kul att se, hihi

saknar dig frida ,:-*

malin sa...

HAHAHA naw " gycklingar"
de heter gycklare :D:D:D
gulloooooo bert<3

frida eriksson sa...

emmaa: det ska jag göra, ska ba fixa fram dom först!:D

saknar dig också:*

malin: hahahahah oj, jag tyckte väl att det lät fel!!
tack<3