tisdag 20 oktober 2009

18.42

har lånat Linus dator nu för han är den ända som inte är hemma och som har datorn på, haha orkar inte sätta på min:o. har i alla fall pluggat huvudet av mig enda sedan jag kom hem från skolan, vilket jag gjorde vi halv fyra tiden. jag och Malin har, nästan, blivit klara med våran "Kvartan uppgift". så a, har i alla fall pluggat biologi och engelska som är tills på torsdag för imorgon kommer jag ha fullt upp med både sen dag i skolan, utvecklingssamtal och konfirmation stressigt! och sen bara hem och plugga efter de, hate it:(. men nu ska jag i alla fall gå och käka sen ska jag unna mig själv en tvpaus hihi. kanske lite desperata hemma fruar som är ikväll;)? jaja, sen ska jag duscha i alla fall för mitt hår ser flottigt ut efter att jag använda hårinpackning, kanske inte så bra hårinpackning? haha, aja puss och kram

Inga kommentarer: