söndag 18 oktober 2009

16.33

min skrutta är sjuk!..
vaknade klockan halv tio, eller hade ställt larm då men hade gärna sovit lite till! haha men d
å gick jag upp och fixa mig. sen åkte vi med nöd och näppe på gudstjänst, tror både mamma och jag ville vara hemma med lilla ella istället för hon är riktigt sjuk men man måste gå på gudstjänst en gång i månaden minst. så höll det på en timme, sen när vi kom hem så var vi med ella och ringde till veterinären och så. dom sa att vi skulle avvakta en timme och om det inte blev bättre skulle vi komma. och nu har det nog gjort det, men det verkar som om hon börjar känna sig bättre för hon andas normalt, rör på sig och dricker (fast det kommer upp igen och det är inte bra..) men vi ska väl avvakta ett tag till så får vi se. nu sitter jag i alla fall på Linus rum med min lilla data och kollar när han spelar nå spel haha. snart ska jag gå och se om mamma behöver hjälp:). sen händer det inte så mycket ikväll, kanske till veterinären då men hoppas inte! puss och kram

min bebis:(



3 kommentarer:

julia sa...

krya på dig golvmopp:)

haha nejdååååå söta lilla ella:d<3

frida eriksson sa...

hon är jättesjuk:'(..
<3

malin sa...

vad är hon för sjuk? :((
hoppas hon blir bättre,skruttan<3