lördag 17 oktober 2009

22.06

vaknade med Julia vid elva tiden, då gick vi upp sen skulle hon hem på en gång nästan.. när hon gått gick jag och la mig en stund igen haha la mig och kollade på film, somna till den första för den sög verkligen hette typ "in your dreams". sen kollade jag en till och sen gick jag upp och hjälpte mamma lite. sen har jag mest segat hela dagen, och bläddra på teven. det har tydligen börjat ett nytt program med paris hilton som söker en bästavän igen haha, have to see:D det heter i alla fall "paris hilton's british best friend" och är precis likadant som det förra fast nu söker hon en i London. tror det blir jag och Emma fastklistrade varje lördag för vi brukar gilla sånt där töntigt haha! nu ska jag lägga mig och kolla på någon mer film men har inte bestämt mig för vilken, så ska göra det nu puss och kram

3 kommentarer:

malin sa...

paris hilton = en fet tönt!
hahah seriöst hennes program är fett
roliga och se även ffast dom är sjukt
töntiga x) jag saknar dig frida, vi
måste va i veckan, vi har en del saker
att göra ska jag säga! :D<3

emma sa...

hahaha, åhh de måste jag see!!! :D
tid och kanal? :D
puss söt

frida eriksson sa...

m: hahah ja så jävla töntigttt!
saknar dig med, och ja det måste vi haha. vi måste iaf ner på stan och fixa detdär! <3

e: hahaha!
det är på (jag tror det är varje lördag, måste kolla upp) men igår var det i alla fall på 3an klockan 5 <3