onsdag 28 oktober 2009

18.14

shoo brees, vad händer jao?
idag vaknade jag av alarmet klockan nio, gick upp och fixa mig sen skjutsade mamma mig till mormor så åkte jag och mormor vidare till stan.. no shopping! sparar upp mig till imorgon. men vi fikade och gick runt sen åkte vi till erikslund och in till nisses sen åt vi mat på donken också hihi:). sen åkte vi hem till mormor och stic
ka och kollade på teve och spelade kort. mamma hämtade mig vid halv fem, så nu ska jag hjälpa mamma med maten, kanske damsuga och sedan fixa naglarna (bilder kommer senare eller imorgon). jag får välja mellan och damsuga idag eller på fredag men får fortfarande pengar imorgon hihi tror jag väntar(a). men nu ska jag hjälpa mamma sen fixa naglarna som sagt. funderar på om jag ska ha rosa, svart eller rött!.. jaja, peeeace

kan ni förstå vad hemskt, alltid ska de finnas nackdelar med bra dagar. bra nyheter=stockholm imorgon. dåliga nyheter=måste upp 6 halv 7:o!
blir alltså ingen konfa för mig idag!

Inga kommentarer: