fredag 20 november 2009

17.42

ingen skola idag, men senare på dagen åkte jag och mamma till mormor och åt sen åkte vi och hyrde filmer. när vi kom hem så städade jag på mitt rum, och bädda rent! nu ska jag bara dammtorka sen är allt klart. ska förresten också ta ett kort på lilla badrummet som blev klar för säkert över två veckor sedan, glömt bort! men nu ska jag dammtorka och lyssna på musik, hihi. ikväll är det idol, seriöst ofta inte fredagens höjdpunkt? what to do när idol är slut?:o har förresten spanat på två grejer jag ska köpa på lindex när jag åker dit någon gång, ni kan få se bild på en grej:D haha jaja, ha en mysig fredagskväll med massa fredagsmyyyys

jag älskar hårbandet, enda nackdelen är väl att det ser ut som nitarna ska ramla av när som helst, men då får dom väl göra det då!

Inga kommentarer: