söndag 20 december 2009

15.56

var hos bella igår då, och grattade henne. vi hade jätte trevligt och mysigt, med prat, film och sms roulette hehe. åkte hem vid 1. älskar er, bilder i nästa inlägg.
vaknade klockan 10 idag, fixade mig. sen åkte jag, mamma, Simon och Martin till gudstjänst, haha. sen åkte jag med mamma till ö&b och lite sånt. fick förresten beställa hem två av tröjorna jag sett, mamma betalar för jag hade så fina betyg! sen har vi klätt granen idag, hihi. det börjar inte bli lite julstämning nu inte.. men ja, puss


granen, utan glitter dock!

jag i fredags..

6 kommentarer:

aaa gissa vem;););););)))))))))) sa...

såfin!

(DUU alltså,inte för att granen var ful heller...
AHAHA du fattar)

malin sa...

fett fin du va!:)<3

frida sa...

åhh gud va svårt.. äre emma eller julia som kommenterat:(:(:(?

malin: du va, du passa skitbra i rosetten!<3

börjar på j och slutar på ulia, vem kan de vara???? sa...

JULIA VAFAN:D:DDDDDDD

e to tha mma sa...

naaaaw, vilken söt liten sak jag skådar

frida sa...

julia: aha asså åhh, ibland skriver ni likadant ju!!
men nej det är du som är fiin!

emma: du är en söt liten sak jao!