söndag 27 december 2009

20.03

vaknade med Julia, vi somnade vid tre igår. sen vaknade vi halv ett idag, då gick vi upp och åt och kollade på film. sen körde vi lite sims också, höhö. och sen gick vi ut med hundarna, efter skulle hon hem. mysig kväll, love you
sen har jag typ segat framför tvn, var någon film.. fick damp för den sluta sämst, fall ni ville veta:). har nyss badat nu, var asskönt. ska strax gå och ta en macka och lägga mig och kolla på film i sängen för jag döööör så trött jag är.. ska upp halv nio imorgon, för jag och mamma ska på stan. puss
satt på min mini data tidigare idag och hitta massa gamla fina webb bilder på mig och julia hihi, kanske lägger upp någon gång!

3 kommentarer:

Julia sa...

Älskar dig fridaaaaa♥

Nej vadå för kort:O:O?!

Julia, AGAAAIN sa...

ÅÅÅÅÅÅH, du har du kvar poolbilderna sen i somras tror du?
Skicka dom sen isf?:D

frida sa...

älskar diiiiiiiig mer♥
haha nåra webb biler, skitsnygga(y)

haha a, men på min lilla dator så det får bli någon dag när jag sitter vid den:D<3