torsdag 3 december 2009

18.14

ingen update igår för jag somna på soffan he-he.
men jag var med Malin då i alla fall, efter vi slutat vilket vi gjorde vid kvart i två. sen åkte vi till konfan vid fem.
idag så har vi vart i skogen med ungarna, det var mysigt men kallt! jag och Malin fick ta över Evas grupp för hon var sjuk så vi lekte lekar med ungefär 10 barn. sen fikade och gick tillbaka vid halv elva. när vi kom tillbaka så käka vi, pannkakor haha, såklart dom passar på med det när alla 8or är på prao;). sen slutade vi direkt efter det så vi jobbade bara till 11. så gick jag hem och la mig och kol
la på tv (fick kanaler på mitt rum igår!!) och då somnade jag.. haha alltså ni anar inte hur trött och seg jag är, det lär inte bli någon stämning på mig ikväll på tjejgruppen. fast vi ska i och för sig snacka om sex, så jo kanske;) hahaha! men sen nu har jag nästan nyss kommit upp från ett bad så känner mig lite piggare, ska börja fixa mig lite nu. puss

5 kommentarer:

joooolia sa...

jag saknar dig frida-y,
är du upptagen hela helgen eller?<3

elin sa...

eva var på stan:O

frida sa...

jolia: jag saknar dig också julia!
nej va imorgon<3

elin: öhh:o????

ems sa...

HAHA. eva!!! SkolkarN herself, jao!
O-M-G.
jag ska fett med skvallra på na....

frida eriksson sa...

aa asså fyfään dålig stil dålig stil....