tisdag 22 december 2009

20.06

vaknade vid halv elva idag, gick upp och käka frukost framför teven. sen kom mormor då städa vi. har verkligen storstädat mitt rum nu, i alla fall skrivbordet för jag vill ta bort delen som är över. det är fult hehe. så nu är det alldeles rent och fint, bara lite dammtorkning kvar och tvätta golven, men det får bli imorgon. senare kommer Julia hit, vi ska mysa. inte setts på ett bra tag nu jöö, så ska jag tona håret också. får se om jag kanske hinner göra det innan så hon slipper kolla på höhö;). bara två dagar kvar till jul nu, och imorgon går säkert snabbt för då äre uppesittar kväll på konfan med brudarna! puss och kram

och btw, inte det lättaste att bädda rent sängen om busen himself lägger sig i mitten och vägrar flytta haha.

2 kommentarer:

jultomten sa...

myspys;)rawrrr

vilken färg?:d<3

frida sa...

OMG JULTOMTEN KOMMENTERAR MIN BLOGG:O:O:O!!!!!!

samma som alltid, mellanbrunt:*