måndag 21 december 2009

18.32

vaknade klockan tio idag, segade bara. fy satan vad skönt att det är lov, tyckte nästan synd om mamma och pappa idag som skulle och jobba hihi!
vid två kom mamma då åkte vi till hälla, inte mycket folk där inte, så köpte jag ett halsband, två par örhängen, två rosetter och en mascara. sen åkte vi hem till mormor och fikade lite. kom nyss hem nu. ska städa lite på mitt rum och så. imorgon ska håret tonas igen, behövligt!
och min mobil har dött också, det är ju alltid trevligt. vet inte om det var batteriet som var slut, men jag tyckte jag laddade den igår. aja, den sitter på laddning nu i alla fall så får väl se om hon (mobilen är en hon hehe) har svikit mig eller om den vaknar igen. annars får jag väl hoppas som fan på en ny till julafton:) puss

2 kommentarer:

ems sa...

jahaja, kan de vara därför du inte svarar på sms??????

give me a call :*

frida sa...

kan vara därför jaoooo!!!

äru inne på msn??<3