fredag 4 december 2009

18.57

sista praodagen.
vi var där som vanligt vid 8, så var det samling och sedan lek. jag ritade klart min teckning med Moa hah, som vi sen gav till Stina. a, men sen in till 1orna på eftermiddagen. och vad får man höra.. asså f
yfan, 1orna börjar 10 varje dag. fyfan va härligt om man gjorde de:o. aja sen slutade vi tjugo i två, gick hem och vila lite höhö. sen kom Elin och Emma och då gjorde vi klart vårat grupparbete i hk om D-vitamin. sen ringde vi även till en seriöst korkad/döv tjej.. hennes garv: hihihiehehehhahah-.- a men sen gick dom hem vid fem, då käka jag. nu ska jag gå och göra antingen svenska bokrecensionen eller syslöjds pappret till idol börjar.. jag orkar inte spara på allt! a, puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, dum tjej. ska slå henne gul och blå! :@

p.s GLÖM INTE MINA BULLAR. d.s
/ems

frida eriksson sa...

ja faan asså, korkar:o!

already forgot(a)