måndag 28 december 2009

16.44

åhhh så himla stolt asså, lyckades göra bort mig as hell på stan ofc!!!
inte för att det var med flit men, jag och mamma var inne på stadium.. så kände jag mig fett yr/svettig och ja, kändes som jag skulle bryta ihop vilken sekund som helst. drog med mig mamma in någonstans som jag trodde var ett omklädningsrum (såg ingenting, allt var helt suddigt) så ramla ja
g ner på golvet, hej hopp liksom. 5st som kom fram och fråga hur det var, mamma visste inte vad hon skulle säga haha hon fatta ju ingenting. sen var det en som gick in på donken och hämtade vatten åt mig, shysst ju:). men jaja, shit happens. kom i alla fall hem med tre tröjor, träffade även jennifer på donken så hon åkte hem med oss. nu ska jag lägga mig och vila ett tag, dunkar lite i huvudet.. kul då också att martin ska lana inatt, kommer inte kunna sova haha-.- ha det bra puss

3 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

fett läskigggggt:O
du kan ha kul med mig på msn ikväll!! hihi, pyss pårey<3

emma sa...

förlåt att jag inte svara på sms, men jag har typ 20% kvar, måste spara tills imorgon när jag ska hem, hihi. (har ej laddaren med mig, smart som jag é)

men hoppas iallfall att du mår bättre nu, fett läskigt iallfall :(
pusss gummsan!

julia sa...

ny blogg, igen.
alla får komentera och följa! :-)