tisdag 8 december 2009

19.11

vadå dålig uppdatering???
haha, men jag har faktiskt bortförklaringar, för jag tror jag håller på och bli sjuk och jag är fruktansvärt trött på kvällarna så då blir det att jag somnar tidigt och orkar inte sätta mig vid datorn för att blogga. känns ovärt?
och igår kväll var vi brudar på önsta, och typ pyssla och käka pepparkakor höhö. och efter det var jag också sjukt trött
så. men idag var det skola igen. jag och elin hade sjukt kul på hålan, höhö. kolla elins blogg barää. när jag kom hem efter skolan så somnade jag, och jag håller på och bli sjuk tror jag också. ont i halsen, nyser och näsan rinner:(.. men jag måste klara dom här veckorna för nu är det ju betygssättning. när jag vaknade så tog jag ett bad, fy satan va ont det gjorde haha. skrapade upp benet igår på idrotten, sånt här brännsår aj! sen idag tror jag fan att mitt andra ben hoppade ur led också på idrotten när alla drog en åt flera håll, haha vilka våldsamma lekar vi kör:(. aja, nu har jag nyss skrivit klart min robinsonad som ska vara inlämnad imorgon, men måste plugga so och engelska nu så. puss

1 kommentar:

elin aaaaaaaa. sa...

wiiiho,bästa bajskorven!!!!
haha, pussar till dig prada<3<3