lördag 5 december 2009

17.35

idag vaknade jag halv ett, hoppade in och tog en dusch. sen gjorde jag ansiktsmask höhö, och sen åt jag. nyss kollat på film med mamma och pappa, sen har Simon fixat nå program till mig också så jag kan se filmer på någon hemsida wiie:). snart kommer Julia hit, jag vill till henne och träffa hennes söta småsyskon men det lär jag väl inte få:(. tror jag ska slå henne för de.. mohaha. a, sen ska vi väl mysa med film och sånt ikväll. jag tror att hon sover här? fast inte säker dåe haha. jaaaaaao, ha det bra. puss

4 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

vad är de för hemsida om man får fråga:D<3

frida sa...

det är typ ingen hemsida eller asså, mer som typ spotify fast med filmer istället<33 (det var simons bästa förklaring.)

julia. fast egentligen från frida sa...

bajs
JHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kul att du ser när jag skriver det här, right?
yeeeyeeyeye
frida - näeh, nä.. näej jag ser ingenting.
julia - JO DET GÖR DU!!!!!!!!!!

:)HEJHOPP










- ett år senare -

frida - jo nu ser ja visst..
julia - sug min getballe
frida - okej, med jordgubbssmak?
julia - nääääääääääääääääääääääej, blåber


- just nu -
frida - nä'''ääääääej näääääääej neeeeeeeee`?näääää? blåber?:s


du e psyk.fall.he.he

HEJDÅ:D:D:D
frida, ja älskar dig
hoppas du älskar mig också, även fast ja har tråkigt just nu:(


ps. det var frida som skrev allt det här :p

frida - neeeeeeeäääääääääääeeäeäeääeäeäeäejjjjjjj????????

frida eriksson sa...

så alla vet så var det julia flum som skrev den där kommentaren inte jag, men jag älskar na ändå:')<3