onsdag 27 januari 2010

10.17

orkade inte skriva igår, har ju som sagt klippt mig. vart ganska nöjd.. känns väldigt väldigt ovant men. på kvällen satt jag och snacka med sam, eric, thompa och martin till typ nio, får så jävla ont i öronen av mina jävla hörlurar:o. dom skickade lite snusk även då, perversa ungar:).
sitter i skolan nu, matsalen öppnar halv elva och vi fick sluta tio, så a. sitter här med klassen. slutar halv fyra idag, drygt som fan. då ska jag hem och göra matte läxa, kuul. våran nya soffa har kommit nu också, så vi ska hämta den imorgon! puss

5 kommentarer:

mallan sa...

BILD PÅ HÅRET TACK!!!!!!! :)

mallan sa...

BILD PÅ HÅRET TACK!!!!!!! :)

frida eriksson sa...

du får se i skolan, heheh:D

malin sa...

men jag får inte gå till skolan vafan:(:(:(:(:(:(<3

emma sa...

de får du visste malin. de är skolplikt.
haha ja skämta. du vart iaf jätte snygg i håret :D