tisdag 5 januari 2010

varning, flum inlägg på hög nivåååå

" jag blev full på min coca-cola, ja jag blev full på min coca-cola. den jäveln han lurade mig!" (8)

haha stämmer fett bra in på mig nu, nyss druckit en cola och jag blev helt flum. (kan också bero på trötthet, who knows?) men sitter typ och asgarvar åt dåliga historier som dessa:

- vad sa nollan, när han träffade åttan?
- har du skaffat skärp..?

eller

- när går det sista tåget till Malmö?

- det är väl ganska ointressant? för då lever ju varken du eller jag.

och en till, hahaha.

- mitt nya lag är verkligen toppen. inga förluster, inga oavgjorda och inga insläppta mål!
- wow, på hur många matcher!?
- vi spelar den första på söndag..

ASSÅ HAHAHAHA, kill meeeeeeeee! (jag drev, döda mig inte)

4 kommentarer:

emma sa...

HAHAHAHAHA
du är ju för weird alltså!!!

frida eriksson sa...

HAHAHAHA
bara lite sisådär,assåå inte mycket. bara lite!!!

elin linnea andersson sa...

HAHAHA fan va roliga!!!!!!:D

mj sa...

HAHAHA jag satt fan också och garva :D<3