söndag 17 januari 2010

18.02

hej kära vänner
sitter här och funderar lite på om jag ska ta ett bad eller en dusch? visst är det skönare att bada, men vet inte om jag orkar de:o
har i alla fall vart i Eskilstuna idag, mormor ville hälsa på sin syster Gerd så vi skjutsade henne dit och sen åkte jag och mamma ner på stan. blev bara cirka en timme, men köpte en tröja, en väska, en bh och en borste. sen hämtade vi mormor och åkte till Tuna park och åt. kom hem vid halv fem ungefär. och då gjorde
jag klart matten. nu ska jag som sagt bada eller duscha, sen ska jag nog kolla lite på son. är väl kanske någon film på tv ikväll eller så också, sen äre skola imorgon:(. ha det bråå, puss

väskan, tror det är likadan som emmas fast svart.

innan vi åkte, bra bild jag vet:D

4 kommentarer:

ems sa...

OMG!! din härmis :@
haha nej jag skämta, den svarta är jätte snygg såg den också i eskil förut :D

julija sa...

FAN VA SNYGG VÄSKA:o

frida sa...

för de första så vill jag bara säga till er båda.
AAAAAAAAAA TACK, BILDEN PÅ MIG EXICISTERAR INTE ELLER? hahah nej jag skoja!!!

emma: jag vet, förlåt(6)
ja de ären, fast det är den bruna också!

julia: tack!

dfgdghgh julia sa...

jorå du är så fin så:D