fredag 15 januari 2010

17.41

sitter här och lyssnar lite musik nu.
men skola idag, massa sega lektioner. dom har förstört fredagen helt. stackars oss:( men mamma kom och hämta mig efter skolan, runt kvart över två, så åkte vi och köpte spicy hehe. inte ens käkat de än, men tror jag värmer det till let's dAnce ikväll.
jag hejar på Claudia tror jag, hehe. men finns även fler som är bra,såklart. tills det börjar vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag och mamma har typ degat framför tvn i sängen ända sen vi kom hem.. men nu ska jag hitt pånå haha. ett måste är matte, men jag har verkligen inte lust. usch usch usch! men ska väl göra nått tal, så jag inte sparar allt till söndag as usual. måste även göra so, fysik, kemi(?) och svenska. AAAAAAAAH, det svämmer över av läxor. så nu blev jag sur bara för de,haha kram

1 kommentar:

EMMA sa...

jag hejar på elin klang:D
..eller är det kling???

skoja,haha nej men hejar på elin kling iaf :D