fredag 29 januari 2010

18.14

fredaaaag
slutade tio över två, åkte hem och hjälpte mamma och städa i vardagsrummet. har tvättat golven och borstat mattan haha. sen nu har nästan nyss soffan kommit, så vet inte om vi ska sätta ihop den idag eller imorgon. men nu är den här i alla fall, fan va man saknar att sitta i vardagsrummet haha. ikväll blir det let's dAnce, och myskväll med familjen. sen ska jag busa med alla andras kompisar, först eric, sam, thompa och nån på skype, sen ska jag busa med Simon och Martin D för dom tycker jag är sååå rulig, haha.. men nu ska jag dra och käka. puss

4 kommentarer:

ja, guess who? sa...

men du är ju ruuulig frajdis!!
love uuu

LATER, ska slicka rent min tandställning

öh, tha man of this blog ofc? sa...

ja vet, så himla fucking kuul asså:o!
löv ju måre

HAHAH
e: det kanske inte låter så bra men, jag ska faktiskt slicka rent min tandställning nu.
hAhA buskörv!

hanna sa...

HAHAH!!! vi slutade halv ettt!!:M<3

frida sa...

sluta, lärarna har förstört våra fredagar....buhu:(! <3