måndag 18 januari 2010

19.21

studiedag imorgon, hoho härligt!
skola idag, mååååndag fyfan. men det var väl ok dag. hade håla typ två timmar dock, liiite segt. men vi gick till lekparken och åkte kana. ramla två gånger, misslyckade som man är:(.
men bella och emma ramla också en gång var, mohaha! sen slutade vi vid tjugo över tre, då gick jag hem. satte mig med lite svenska på en gång. för vissa hade redan gjort klart de och jag hade inte ens börjat så kände mig pressad:o men nu har jag gjort ungefär tre uppgifter. dock inget av det som man absolut måste göra. men boken har jag redan läst såee. sen blir det mer plugg imorgon istället, lite sånt där roligt typ kemi och fysik och so (iironi as hell!) ska gå och ta ett bad nu och läsa nya solo, mysigt va? puss

3 kommentarer:

ems sa...

hahaha
bella: emma går de bra för dig eller ska jag gå tillbaka och hämta dig också?

jag: nej, deh'r går ju som på räls!
*ramlar*

HAHA, så jävla störd :(

eeea sa...

HAHA!
vem är klar med svenskan???? :O

frida sa...

emma: hahahaha ja det kan man ju verkligen säga att det gjorde!
haha!

elin med tre e: jejje:o:o