lördag 16 januari 2010

20.07

kanske en utav dom tråkigaste lördagarna...ever! haha.
aja, vaknade vid elva. gick upp och tråka till ungefär fem. tvn och datan hit och dit.. sen har jag och mamma fixat lite grejs, och sen åkte vi till ica i hökåsen och handla. skulle även hyra film, men den ända som verka bra var slut. så då åkte vi hem till konsum och hyrde där istället. tror den hetter That's it, men inte säker. och bara för att göra lördagen ytterliggare lite tråkig så satte jag mig och gjorde matte också. känns dock väldigt skönt nu, för bara fyra tal kvar till imorgon! är faktiskt stolt över att jag inte spara allt till sista stund:). nu ska jag gå och göra baguette till kvällsmat hehe och så ska jag,m&p kolla på filmen. hoppas ni haft en bra lördag, vet att Malin har de iaf?:D haha. aja puss och kram

1 kommentar:

malin sa...

Bästa lördagen ever:D:D:D hihi<33