måndag 11 januari 2010

18.25

hejhopp, skola igen...hade massa lektioner. måndagar suger my as, bara skitlektioner (nu på nya schemat, såklart) fast efter son gick jag hem, men verka inte som jag missa nå viktigt. bara engelska och projekt. men a gick hem för jag fick sån jävla m-värk, asså jag orkar inteee. när jag kom hem så vilade jag lite och tog alvedon. sen har jag inte gjort så mycket mer. skrapade en skrappyramid nyss, hihi vann 30:- woho en ny lott i alla fall:D! nu ska jag lyssna lite på musik, sen gå och kolla tv eller något. fast vi har ingen soffa, för dom som kom igår köpte den på en gång. men får väl sitta på mitt rum dåee. har kollat på bekännelser om killar,kyssar och katter idag också, hehe. den är asbra alla gånger. och massa snyggingar som man kan vila ögonen på också;). aja, långt inlägg puss

3 kommentarer:

elin linnea andersson sa...

även fast man bara vinner 30:- så blir man skit glad,lite konstigt. haha! :D

bajskorven arne?? sa...

vet du vad sidan heter som man läser roliga sms på, a du fattar?:d

frida sa...

elin: haha ja!:D

bajskorven arne: felsms.com:D