lördag 23 januari 2010

15.03

glömde bort att skriva igår, och kom på de typ mitt i natten haha så då orkade jag inte sätta på datorn. men var i skolan då i alla fall, slutade tio över två. då följde Malin med mig hem, vi snackade massa och kollade på sommaren med Göran, hehe askul:D hon åkte hem vid fyra ungefär, då satt jag bara vid datorn och kolla mina svenska uppgifter osv. sen följde jag med mamma och skjutsa Linus vid sex, så åkte vi och hyrde wallander - dödsängeln. den var fan läskig.. i love you malin!
idag vaknade jag runt tio, och var skit pigg. så gick upp och gick in till mamma och pappa för att kolla på tv. dem låg och kollade på beverly hills chihuahua, haha. kollade klart på den, sen gick jag upp och tog ett bad. nu är mormor här, och vi har nyss ätit. ska strax gå och fixa mig lite, sen vet jag inte. spela lite battle cars med Linus kanske, fast skulle behöva plugga men orkar inte:(. ikväll kommer Julia hiiit, så vi ska ha mys. kanske blir ett till inlägg ikväll då. puss

2 kommentarer:

malin sa...

hahah sommaren med göran i mitt hjärta! älskar dig också<33

Julia sa...

:)<3