lördag 9 januari 2010

23.17

skönt med lördag, har inte gjort ett skit idag. först vart det bara tv tills ja.. fyra? haha men vakna typ halv två. eller nej, tog ett bad när jag vakna också! sen åkte jag och mamma och hämtade mat hos mormor, då tog vi även en sväng förbi IKEA där jag köpte en hylla. för nu har äntligen överdelen på skrivbordet kommit ner! men måste ha en liten hylla till bl.a klocka och mina parfymer/parfymprover (som jag samlar på hehe). sen har jag även hjälpt mamma och pappa att ta kort på gamla soffan och sätta in den på blocket. redan två som har ringt, och en kanske kommer och kollar imorgon. så då blir vi utan soffa till i början på februari... o.m.g det går ju inte för sig! men ja, nu vart det ett ganska långt inlägg, så nu ska jag fortsätta och kolla runt lite bloggar och så, sen vette fan. puss

3 kommentarer:

juliaaaaaa sa...

AH OCH TATTYNALLEN!???:'((((

frida sa...

självklart, den ska också sitta där det fattar du väl!!!?

juliä sa...

hihiehieoheoheoho:D:D:D:D